Oferty ubezpieczeń na Gewerbe (ubezpieczenie zdrowotne)


Oferty ubezpieczeń na Gewerbe (ubezpieczenie zdrowotne)

Prowadzisz działalność gospodarcza w Niemczech i szukasz korzystnego ubezpieczenia zdrowotnego?
Wyślij nam swoja dokładną datę urodzenia a bezpłatnie prześlemy Ci ofertę!
Ubezpieczenie zdrowotne:
•Bez konieczności badania lekarskiego i stomatologicznego
•Bez obowiązku nadpłaty zaległych składek ustawowych
•Gwarantowana stabilność składki
•Bez konieczności zawierania umowy na wypadek opieki
•Bez konieczności doliczenia ustawowego 10% dodatku do taryfy glownej
•Dodatkowe świadczenia wypadkowe
•Ubezpieczenie ważne na terenie całej Europy
Wyślij datę urodzenia na adres mail: i.franz@office-pro.eu

2 Kommentare:

  1. U nas jest ta różnica, że jedynym obowiązkowym ubezpieczeniem jest tylko OC na pojazd mechaniczny. Natomiast należy pamiętać, że w przypadku wyjazdu za granicę musimy także mieć winiety. Na ten moment czytałem w https://kioskpolis.pl/winiety-gdzie-je-kupic-i-ile-kosztuja/ ile one kosztują i gdzie można je kupić.

    AntwortenLöschen
  2. Nie miałam jeszcze okazji posiadać takiej polisy ubezpieczeniowej więc ciężko jest mi stwierdzić czy jest ono dobre i potrzebne. Dlatego jeśli miałam okazje wykupować ubezpieczenie na samochód w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod to jestem przekonana, że ten wybór był akurat zdecydowanie najlepszym.

    AntwortenLöschen